present again

Hye kawan2..
hari ny aku nak story yg ak dpat hadiah lagi..hehe
Bestnyew kalo idop hari-hari macam ny, hari-hari dapat hadiah..hehe
Hadiah apa?? Malaz la nak ckap.. Nanti kata riak pulak..haha
Kome bacew sndiri jew larh ya??? hehe...

Ini sampul diew... Dalam uw ada RM 20.
Ckgu ny mamg mcm tau-tau je aku memerlukan duit kan??/

harh, ini lar bentuk hadiahnyew...

Nak tau apa dalam diew?? Jap2 aku download...


Ini larh hadiah yg paling 'best' skalie...
Huh, mang nak mati rasanya blew aku bukak hadiah ny..
Ckgu ny bukannya x tau.
Ak ny da r malas na bacew buku. Inikan pulak nak buat latihan..
Buku-buku latihan yang aku beli tahun lepas pun aku tak pernah buat lagi..
Sekali tengok macam baru beli semalam jew.
Teruknya aku ny, kan??
 Dah la Isnin ny aku exam. 5 subjek satu hari pulak tu..
Tak baca buku lagi. Esok nak pergi berpoya-poya kat KL.
Bilew lar kamu nak insaf EIRA???

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jururawat

PPUM!!

Bercuti ke Yogyakarta