Jumaat, 23 Julai 2010

Dilema

Aku x tau la....

semakin hari,semakin sunyi,semakin sepi aku rasakan.
Seorang demi seorang pergi meninggalkan aku...
Walaupun mereka tidak menyatakan,aku dapat merasakan mereka seperti mahu menjauhiku.
Aku tak tahu apa yang diorang tak puas hati dengan aku.
Kalau aku ada lakukan apa-apa yang tidak menyenangkan meraka,aku bersedia untuk memohon 1001 kemaafan.
Namun,jika mereka tidak memberitahuku apa yang mereka tidak suka pada diri ini,bagaimana untuk aku berubah?
Daripada rapat,boleh jadi renggang.
Entahlah...
Adakah mereka tidak mengetahui bahawasanya aku sedang bersedih?
Bersedih mengenangkan sikap mereka?
Kawan ak ******** pula...aku rasakan semakin jauh daripada diri ini.
***** aku lihat semakin sosial.
Mengapa?
Aku seperti sudah tidak mendapat kepercayaannya lagi.
***** juga tidak mempedulikan kata-kataku lagi.
Dia selalu menganggap kata-kataku sebagai satu gurauan.
Sebaliknya?
Aku sedang meluahkan isi hatiku...
Aku sedang mengatakan ketidak puasan hati ak.
Mengapa kau masih tidak mengerti *****?


Whaever it is, life must go on....

Smile always.... =)

Nurisha Eira -9181-

Sabtu, 17 Julai 2010

fitnah

*** join diorang ke x?? kenapa *** dah berubah?? diorang dah x nak kawan ak ke??


kenapa buat ak macam ni?? ak jahat ngan korang ke?? apa salah ak???





ehem...

:P


ap yg ehem nye *****...


asal la ad gmbr ak lak ni..wat mlu jew

hai…
scandal nmpk


xad nye…cma kwan …KAWAN ..


haha
ohm…
k r kalo kwn..
ko kne igt ko 2 da brpny tau


igt 2 !!
ingat wei…

ha
bgs la kalo igt..


ak ingat…


cma ak tkot ad org yg ta tau ak dh berpnye..
or wat2 ta tau…


haha
ak phm






* itu perbualan slm fb. dlm ruang chat pulak??

Ini semua ak dpt bila ak bkak fb ***. e2 pn naseb ak memang tau fb ***. Kawan rapat la katakan... Ak bkak fb dia sbb ak nak cari bukti. Memang ak x percaya dia 2lis smua komen tue.. Dan TUHAN menyebelahi diriku. Inilah apa yang aku jumpa...




Tgok cpat ok x ayat ak
Haha

Bgs pny

Pe nk blas nie

Scandal nmpk
Pas 2

Ap yg ak nak blas plak ni

Asal la otk ak jem ni

Ntah

Ko pk la

Ak pn blurr gak ni

Ala

Pa ea

Jap pk

Mti ak klo jas tau

Tgk ak tulis…

K x

Ok

Tp ak lak xtau nak blas ap

Bls la ko igt

Ckp la pape

Bgs gle ayat

Best

Baik pnye

Ak plak xtau nak blas pe

Bg idea cket

Haha…ak paham

Dah2

Wat dosa tu

Ak nk out la

Ksian ak tng dimas

Haha

*tgk

Ak pon…

Ak nk tk tn la

K

Sok comfirm ea
Ak rse ak dh kne virus z

Confirm la

Haha

Antibody ta kuat

2 la

Kte ak g

Bwa la bhn tok sdt skli

K

Tp nk bw pe

Ak cti2 mmg ska skit

Ska ati la nk bwa pew pon

Ak bwa pen tok 2leh je la




* kenapa diorang rancang benda bodoh ny???? Betul ke *** yang 2lis semuanya?? Ak x percaya langsung...   *** bersekongkong dgn diorang ke x???

Selasa, 13 Julai 2010

sedih

kenapa diorg wat ak mcm ni?? aku tak tau apa yang aku dah lakukan sampai diorg wat somethng yang  menyakitkan hati ak. ak memng buat2 x tau. tapi sampai bila aku nak diamkan diri aja? mengapa perlu melukakan hati aku? kalau ada yang tak puas hati dengan aku,mengapa perlu berpakat menjatuhkan aku? mengapa perlu melibatkan semua pihak?? aku tak tau sama ada kawan yang ak anggap 'sahabat sejati' (mungkin) berada di pihak aku atau telah mengkhianati aku. nasib baik aku tak mengagkat dia sebagai 'sahabat sejati' aku lagi. kalau tidak,mesti aku bertambah sedih kan?


aku cuba buat2 tak tau,aku cuba buat aku langsung tak ada masalah. aku tak nak merumitkan keadaan. mengapa perlu menyisihkan aku? mengapa tidak berterus terang dengan aku?? aku tau aku tak dapat menjadi kawan terbaik buat korang. at least ak dah try untuk menjadi yang lebih baik. maafkan aku sekiranya aku melukakan hati korang.

apa2 pun,ak sayangkan korang. tanpa korang,siapalah aku. aku tidak dapat hidup dengn sendiri. sekurang-kurangya aku masih menganggap korang sebagai 'sahabat' ak...


kepada 'sahabat sejati' ak, (kononnye) kenapa perlu mendengar cerita daripada sebelah pihak?? kau kenal ak dah lama kan?? betullah kata org tua2 dulu,air yang tenang jangan di sangkakan tiada buaya. eh,sesuai ke pepatah tu debgan cerita aku ni? x kisah la...herm,berbalik kepada 'sahabat sejati' (kononnye) ak td,aku harap kau face-to-face ngan ak. ntah la...

WAHH................AKU SUDAH BINGUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!