Dilema

Aku x tau la....

semakin hari,semakin sunyi,semakin sepi aku rasakan.
Seorang demi seorang pergi meninggalkan aku...
Walaupun mereka tidak menyatakan,aku dapat merasakan mereka seperti mahu menjauhiku.
Aku tak tahu apa yang diorang tak puas hati dengan aku.
Kalau aku ada lakukan apa-apa yang tidak menyenangkan meraka,aku bersedia untuk memohon 1001 kemaafan.
Namun,jika mereka tidak memberitahuku apa yang mereka tidak suka pada diri ini,bagaimana untuk aku berubah?
Daripada rapat,boleh jadi renggang.
Entahlah...
Adakah mereka tidak mengetahui bahawasanya aku sedang bersedih?
Bersedih mengenangkan sikap mereka?
Kawan ak ******** pula...aku rasakan semakin jauh daripada diri ini.
***** aku lihat semakin sosial.
Mengapa?
Aku seperti sudah tidak mendapat kepercayaannya lagi.
***** juga tidak mempedulikan kata-kataku lagi.
Dia selalu menganggap kata-kataku sebagai satu gurauan.
Sebaliknya?
Aku sedang meluahkan isi hatiku...
Aku sedang mengatakan ketidak puasan hati ak.
Mengapa kau masih tidak mengerti *****?


Whaever it is, life must go on....

Smile always.... =)

Nurisha Eira -9181-

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jururawat

PPUM!!

Bercuti ke Yogyakarta