sedih

kenapa diorg wat ak mcm ni?? aku tak tau apa yang aku dah lakukan sampai diorg wat somethng yang  menyakitkan hati ak. ak memng buat2 x tau. tapi sampai bila aku nak diamkan diri aja? mengapa perlu melukakan hati aku? kalau ada yang tak puas hati dengan aku,mengapa perlu berpakat menjatuhkan aku? mengapa perlu melibatkan semua pihak?? aku tak tau sama ada kawan yang ak anggap 'sahabat sejati' (mungkin) berada di pihak aku atau telah mengkhianati aku. nasib baik aku tak mengagkat dia sebagai 'sahabat sejati' aku lagi. kalau tidak,mesti aku bertambah sedih kan?


aku cuba buat2 tak tau,aku cuba buat aku langsung tak ada masalah. aku tak nak merumitkan keadaan. mengapa perlu menyisihkan aku? mengapa tidak berterus terang dengan aku?? aku tau aku tak dapat menjadi kawan terbaik buat korang. at least ak dah try untuk menjadi yang lebih baik. maafkan aku sekiranya aku melukakan hati korang.

apa2 pun,ak sayangkan korang. tanpa korang,siapalah aku. aku tidak dapat hidup dengn sendiri. sekurang-kurangya aku masih menganggap korang sebagai 'sahabat' ak...


kepada 'sahabat sejati' ak, (kononnye) kenapa perlu mendengar cerita daripada sebelah pihak?? kau kenal ak dah lama kan?? betullah kata org tua2 dulu,air yang tenang jangan di sangkakan tiada buaya. eh,sesuai ke pepatah tu debgan cerita aku ni? x kisah la...herm,berbalik kepada 'sahabat sejati' (kononnye) ak td,aku harap kau face-to-face ngan ak. ntah la...

WAHH................AKU SUDAH BINGUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jururawat

PPUM!!

Bercuti ke Yogyakarta