Isnin, 9 Mei 2011

First day exam

Tetibe jew along na balik dah.Tak tau la kenapa. Klau aku jd dia, ak x balik lg. Ye la, buat apa dtg jauh2 habiskan duit, x de manfaatnya pun. Macam x berbaloi je. Org suh dok cni lama ckit dia x mau... X puas rasanya jumpa dia. X sempat nak sembang panjang-panjang. Baru nak suruh dia ajar math yang matrices tu. Aku mana pandai pun. Ye la, mula2 masuk sini pun diorg dah habis belajar tajuk tu. Tapi, nak buat macam mana,kan? Dah dia nak balik, balik je la. Kalaulah aku boleh terbang, nak aja terbang balik rumah SP. Rindu dekat adik-adik... Jumpa budak-budak je, mesti terbayang muka depa. X pe, sabar Shahirah... X lama lagi. Sekejap...je.kau boleh lepaskan rindu kau tu. Dulu tu, aku dah macam x de semangat langsung nak belajar. Yang aku tau, aku nak balik. Aku nak duduk rumah, aku nak main dengan adik-adik.


          Hari ni juga aku start periksa pertengahan tahun. Susah jugak jawab exam BM tadi. Ye la, masuk komsas novel yg Form 4 pnyew. Mne nak ingat?? Tension betul aku jawab exam. Tapi, mudah-mudahan aku mendapat keputusan yang cemerlang lah. Ye la, periksa ny kan menjadi penanda aras di mana kita berada. Dgn PPT ny juga, aku dapat nilai dan manganggarkan sendiri apa yang aku akan dapat semasa Peperiksaan Percubaan dan SPM aku nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan