Cerita duka

Setiap tahun aku tak pernah langsung lupa Hari Lahirnya. Pada aku, hari lahir merupakan hari yang paling istimewa. Tarikh yang mempunyai seribu satu makna dalam diri sesorang. Setiap tahun juga,ak tidak pernah lupa untuk wish birthday dia. Tapi tahun ini aku lupa. Kenapa? Sebab...pada aku,aku sudah mula melupakan dirinya dari dalam hidup ini.
         Aku sering ingin melupakan dirinya. Seseorang yang amat istimewa di dalam hidup aku. Hampir setahun, barulah aku dapat melupakan dia sepenuhnya. Dan hari ini, dia muncul lagi. Mengimbau kembali nostalgia lama. Mungkin bukan niatnya untuk menyakiti diriku. Namun,diri,hati dan perasaan aku sukar untuk di sembunyikan. Aku boleh mengatakan tidak,namun siapa yang bisa membohongi hati dan perasaan ini?????

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jururawat

PPUM!!

Bercuti ke Yogyakarta