Selasa, 28 Jun 2011

RC???? God, help me!!!

Aku tak tau la nak buat macam mana dengan projek RC aku tu… Payah betul. Lagi2 aku ny gurl, x de transport pulak tu. Macam mana aku nak siapkan projek sedangkan masa semakin hari semakin suntuk. Kalau Abah ada, aku tak kisah. Boleh minta tolong Abah je.

“Bah, Angah sorang-sorang kat sini. Siapa nak tolong angah? Kalau ada barang Angah boleh la jugak cuba-cuba buat. Dah la Angah tak ada kawan yang boleh bantu Angah…”

Aku rasa stress sangat. Bila berjauhan denga keluarga, nak mengadu pun dah tak ada maknanya. Depa bukan boleh buat apa pun. Macam mana ny?? Semakin hari, aku semakin bingung… Projek dah nak kena hantar.

“ Bah, apa yang Angah nak kena buat?? Abah mai la sini.. Tolong Angah. Siapa lagi yang nak tolong Angah,bah?? Bah.. Angah sedih sangat. Apa yang Angah perlu lakukan, Abah?? Angah nak kena buat macam mana?? Angah mana tau.. Abah.. mai la sini…”

Ya Allah, pada siapakah perlu aku memohon bantuan di saat aku bersendirian ini??

 X ada sesiapa ke yang boleh membantu diriku ini???

1 ulasan:

  1. salam dik, nk jln2 kt cni ek..hehe.da follow blog nih.free2 follow la akak lak ye :)

    BalasPadam