Jumaat, 18 Februari 2011

Balik!!

Asrama dah 3 hari tak de air, so semua warga Putera dan Puteri ASMENSI dibenarkan pulang ke rumah dan kembali ke ASMENSI pada petang ini. Namun begitu, arahan ini dibangkang warga ASMENSI kerana mana puas balik sekejap je? SO cikgu benarkan pulang ke ASMENSI keesokan harinya, pada waktu persekolahn. Ya la, esok kan sekolah? Ganti cuti Tahun Baru cina.

mula-mula tu, aku dah risau dah. Ya la, rumah jauh. Mana sempat dari SP ke SIK. Nak bertolak pukul berapa?? So, tak sekolah lah maknanya sok..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan