pelancaran imam muda dan gadis solehah

Assalamualaikum semua..
Apa khabar?? Bagaimana rasanya di hari pertama kita berpuasa ny??

Ok, di sini aku ingin berkongsikan detik-detik manis dan penuh sejarah di sekolah aku.
Hari ny, Juara IMAM MUDA musim ke-2 iaitu Imam Muda Hassan datang sekolah aku...
IM memberi ceramah yang bertajuk "Merdekakah Remaja Kita"
Pelajar sekolah amat teruja dengan ketibaan IM Hassan.
IM merupakan Idola kami, warga sekolah...
Kami juga berkesempatan untuk membaca Surah Yassin, mengerjakan Solat Sunat Taubat dan Solat Sunat Hajat nerimamkan Imam Muda Hassan...

Hari ny juga pelancaran Imam Muda dan Gadis Solehah SMK Pangkalan TLDM.
Alhamdulillah, aku merupakan salah seorang daripada Gadis Solehah SMK Pangkalan TLDM..
Aku berharap dengan menyertai program ini, aku dapat meningkatkan amal ibadat aku pada-Nya...


Inilah fail yang diserahkan oleh Imam Muda Hassan...
Aku harap Imam Muda Nazrul dapat sign pulak di sebelah kiri fail nanti..
Insya-Allah

Tanda tangan IM Hassan...
Ok, jom tengok gambar-gambar bersama Imam Muda Hassan...

With IM Hassan.. ^_^


Imam Muda Hassan & Imam Muda Fariz...


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jururawat

PPUM!!

Bercuti ke Yogyakarta