-Bahagia-





Ye, hari ny hari yang membahagiakan.
kenapa?
Novel yang aku tempah dengan novelist Murni Aqila dah sampai!
Dgn baju dan pen holder..
Comel, dan sangat comel! huhu..

And then, ada ceramah HPV.
what is HPV?
Human Pappiloma Virus..
I'm not going to tell about HPV hear..
u go n find it yourself..huhu
Hurm, ada promotion for vaccin to prevent this virus.
RM250 for three dose,
 and normally they sell for RM200 each dose.
I'ts important for us to protect ourselves from now, right?

And then, solat hajat n bacaan yassin for my final exam, next week.
Alhamdulillah, ianya berjalan dengan lancar n I hope that we can answer our examination easily..
After that, ada ceramah dengan Imam Muda Hassan.
After one year, I meet him again! huhu..
yg lainnya, IM makin berisi dan sudah pun berpunya..
last year siap offer suh kitowang isi borang agy..haha

Aku tak de la excited beno, sbb dah pernah jumpa n bergambar sekalie,kan?
yg hairannya, ada yg pelik or tak caye bile aku cerita.
kata aku mereka cerita IM Hassan & IM Nazrul pernah dtg sekolah, bg ceramah.
Lantak korang la, asalkan aku tak menipu,kan?
Tajuk hari ni, Hijrah dan Transformasi diri.
Kita perlu berhijrah dan berubah untuk berjaya dalam hidup.
Hijrah bermulanya dari hati, disertakan dengan niat.
Kadangkala, kita berhijrah tanpa ada rasa ikhlas.
Biarkan rasa ikhlas tue datang kemudian, yang penting kita berusaha untuk berubah.

Ok, I think that's all for today.
Sedikit sebanyak kandungan ceramah tadi.
Lastly, wish me luck in my final examination! ^_^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jururawat

PPUM!!

Bercuti ke Yogyakarta